onsdag 30 mars 2011

Demensen kommer tidigt i år...

eller är det ett förnekande Igår var mannen iväg för att skaffa sig ett gymkort. Han skulle fylla i en blankett med frågor som man sedan ska göra ett träningsprogram efter. Han kommer till frågan om hur gammal han är. Han skriver 30 år. Sen kom han på att han var äldre än så, så han skrev 32 år istället. Ikväll berättade han om sin tabbe, att han skrev att han var 2 år yngre. Jag tittar på honom och säger: Men du, du är faktiskt 35 år. Han utbrister VAA??! Är jag 35? Men nu kommer de ju göra ett träningsprogram för en 32-åring. Jösses hur ska jag orka med det när jag är 35?? Förlängde livet med några år ikväll kan jag lova xD

1 kommentar:

  1. Hahahahahaaaa!! Är han lika tankspridd som du? ;-P
    Kul att läsa i allafall ;)
    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...