onsdag 30 mars 2011

Citat som fastnar

Läste ett citat av Eleanor Roosevelt förra veckan när jag satt i väntrummet hos doktorn. Do one thing everyday that scares you. Detta har malt i mitt huvud sedan dess, så igår tog jag fasta på det och åt broccoli. Hihi ni skulle ha sett mammas och mormors min haha, obetalbar! Och idag fortsatte det, jag bestämde mig för att ta en joggingtur. Tog Diez med mig och började med att powerwalka förbi husen och började jogga där inga kan se mig. Har liksom en gång i tiden blivit utskrattad för min joggingstil, fråga mig inte varför men tydligen är min joggingstil komisk. Joggade uppför en lång backe, uppe på backkrönet mötte jag ett par. Flåsandes fick jag fram ett hej. Sen kom vi fram till byvägen och det blev powerwalk igen tills vi kom in på andra grusvägen ner till oss. Så började jag jogga och hade fått upp ett bra flyt tar det plötsligt tvärstopp och en vurpa var nästan ett faktum. Diez fick plötsligt för sig att ta en luktpaus. Tur att det var barmark just där annars hade jag haft en dejt med marken... Undra vad man ska göra imorgon då..

1 kommentar:

  1. Måste fråga, är Liam allergisk mot hundar? Jag läste några inlägg tillbaka och ser att ni bara har en hund kvar och att det går lite bättre för Liam?
    Vilken turbulent period ni verkar ha haft med bebis, husbyte, omplacering, sjukdomar med mera. Hoppas ni slipper mer elände och kan njuta av våren som är på intågande.
    P.s Grymt bra av dig att börja jogga!!!
    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...