lördag 14 februari 2009

Utmaning

Läste en kompis blogg där hon utmanar alla som läser. Så varför inte haka på.
Det går till som så att bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget inlägg i sin blogg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1) Jag är mörkrädd, så om jag är ute själv med hundarna på kvällen, sjunger eller pratar jag högt med hundarna. Och försöker att inte visa dogsen att jag är rädd.
2) Jag älskar att sjunga, dock till min omgivnings förtret. Min sångröst är tydligen inte lika vacker som en soluppgång.
3) Jag har ett sjuj*vla till morgonhumör. Kan vara en riktigt bitch på mornarna om det vill sig illa.
4) Jag pratar mer än gärna, dock för mycket enligt vissa och för fort. Så ibland måste jag ta om alla 500 meningar som blivit sagt i en enda mening, men saktare...
5) När folk frågar vad jag har för hund, så ler jag brett och himlar med ögonen osch så svarar jag: Chihuahua!
6) Om någon hoppar på mig så kallar min hund för kamphund, mördare och säger att de äter barn svarar jag: Nja de är lite kräsna, de vill ha grädde på barnen om de ska äta upp dem. (där försvann mina vingar)
7) Jag tror på andar och har utfört regressioner på några vänner.
8) Jag är otroligt klumpig, gör mig alltid illa. kanske borde skaffa en drulle försäkring på mig själv

Jag utmanar:
Skriver som K, alla som läser detta...
Kram på´re

1 kommentar:

  1. Kul att du antog utmaningen och att du skrev så beskrivande om dig själv!!! :))
    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...