söndag 10 januari 2010

Äntligen lite bilder....

När man letar efter något annat så hittar man något helt annat än det man letade efter från början. Hittade nämligen kamera programmet idag så nu kunde jag äntligen tömma kameran. Så idag bjuder jag på bilder tagna mellan okt och fram tills idag.

Idag hade vi sovmorgon till halv 10, ganska skönt faktiskt. Fortsatte måla nere i källaren, garderoberna ska få sig en uppfräschning precis som väggar o golv. Bara det att golvfärgen jag beställde när jag jobbade fortfarande är restade. Få se när de kommer. Men idag o igår målade jag garderoberna in och utvändigt iaf. Alltid en början....

Efter lunch var vi ut i skogen med hundar och barn en kort stund, blev inte mer än en halvtimme. -22 grader och när hundarna fick köldkramper (kallas det så?) i tassarna så begav vi oss hemmåt.



Med på bilderna är våra hundar (Diezel & Boss), hunden Tindra, barnen Linus & Simon samt Benke


Skönt att kunna lägga in bilder, ska försöka ta mer kort o lägga in här. Bland annat före o efterbilder på vårat sovrum. Nåja det är inte klart ännu, men snart så...hoppas jag

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt med bilder :)
    Och kul med renovering hemma :)
    (Men behövs det??? Ni har ju så fint!)
    Jag kan ej förstpra bildkollaget, men det kan bero på att jag sitter vid jobbets dator...

    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...