tisdag 12 januari 2010

Vecka 24

Var hos BM idag, allt såg bra ut och för första gången har jag ett HB på 130. När jag skrev in mig hade jag 119. Är blodgivare så jag brukar ha koll på mitt HB och det högsta jag legat på var 121. Trodde faktiskt att mitt blodvärde skulle sjunka o bli sämre. Men visserligen kan allt hända.
Bebben växte som h*n skulle och allt lät bra. Så skönt att höra.
Igår kväl när jag lagt mig i sängen började lillfisen härja. Låg o kollade på magen för sparkarna var starkare än vanligt och vilken häftig upplevelse att se magen "hoppa". Att man kan se rörselserna utanpå magen. Samtidigt som det är en häftig upplevelse så är det ändå så en, missförstå mig inte nu, "hemsk" upplevelse. Mina hjärnspöken som härjar :) När jag såg rörelserna så tänkte jag genast på filmer där folk har aliens inuti kroppen som man ser krypa runt. Haha helt sjuka tankar men börjar nog äntligen fatta att man har en liten människa inuti kroppen.

Gravid i v 16
Gravid i v 24

3 kommentarer:

  1. Åh vilken fin mage du har!!! Härligt!
    Ingen fet klump utan en "liten" garvidmage. :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag glömde ju ange mitt alias...
    Kram K :)

    SvaraRadera
  3. Space invaders :P

    Ja det ser ut som att en alien skulle kunna hoppa ut ur magen när som helst :)

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...