tisdag 23 mars 2010

Mvc besök

Vecka 34

Blodtryck: 130/60
Hjärtljud: 132
Hb: 112
SF-mått: 31
Vikt: 17,6 kg sen inskrivning

Järnvärdet sjunker fast jag äter järntabletter. Ska öka upp till 3 tabl/dag. Funderar på om jag ska köpa blutsaft o dricka tillsammans. Eller kan det vara dumt månne tro?? Vad tror ni?
Blodtrycket-ja vad ska jag säga, de säger att det är normalt men jag har aldrig haft så "högt" blodtryck innan då jag är lågtryckare.
SF-måttet. ja det har ju ökat med 1,5 cm sen sist, men jag följer inte kurvan utan den har stannat av. Varför? Ja det visste de inte. Ska avvakta tills nästa besök om två veckor, så de ser hur kurvan är då. Om kurvan fortsätter ner så får de vidta åtgärder.

Bebisen ligger med huvudet neråt. Men h*n ligger på sidan, ryggen mot vänster och benen mot höger. Jag som trodde h*n låg på diagonalen.

Ang vikten kan jag bara säga som Pumba (vårtsvinet i Lejonkungen) Prima skinka jepp, jepp, jepp...haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...