onsdag 31 mars 2010

Lite klagan...

I några dagar har jag sysselsatt mig med en massa saker. Allt för att slippa tankarna, för att foglossningarna ska göra mindre ont. Hållt igång från tidig morgon till sena kvällen. Idag är jag sjukt trött. Sov till halv 10. Vet inte när jag gjorde det sist. Riktigt skönt faktiskt. Men det är bara det att jag inte har kommit igång än och klockan är snart 1. Sitter fortfarande i morgonrock.
Höfterna känns som de ska slitas itu, fötterna påminner om elefantfönter och fingrarna om prinskorvar...så svullna att det gör ont.

Igår fick jag ett samtal från en avd på mora lasarett om att de vill att jag kommer dit för undersökning. Blää varför ska allt komma på en gång?? Är det bara för att man inte mådde illa i början av grav. som gör att man får en massa andra konstiga åkommor??!

Nä ska ta mig i kragen o försöka få nåt gjort idag.
Kommer med bilder sen på vårt boande...

1 kommentar:

  1. Glad Påsk!!! =)
    Vad är det du ska undersökas för?
    Hur växer bebisen är det det du ska in på koll för?

    Kraam!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...