måndag 1 mars 2010

Smurfen...

Haha ni kan aldrig gissa vad som har hänt.
Jag är blåhårig, som en liten smurf hahaha, eller går det lite åt grått månne tro..??!!
Blågrå i halva håret, det andra är röd-gult. Sååå fint!!
Blir att antingen gå med mössan på eller knuffa sig ner på mora imorgon o inhandla hårfärg (fast det tar emot)
Klippa det kan jag ju inte göra eftersom jag blev så snyggt klippt igår.
Hade det inte varit för färgen hade jag bjudit på en bild. Få se om jag visar en imorgon... om jag törs haha!!

2 kommentarer:

  1. :) Visa bilden nu :)
    /K

    SvaraRadera
  2. BILD TACK!!! haha ;). Hoppas allt är bra med dig och magen?? Vi skulle ju ta å ses med !!! Du har ju inte fått betalt för tavlan heller! Kraam!!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...