lördag 5 september 2009

Låt mig presentera...

Stig (?!) som mannen & barnen har döpt hittekatten till....




Våra katter kom in igår kväll, med Walle var det absolut inga problem, de nosa lite på varandra. Men Nemi däremot accepterade inte denna misse, men hon är bra nyfiken och smyger efter honom vart han än går. Men å andra sidan tycker hon inte om Walle heller.
Tog in Diezel till honom idag, men han tyckte att Diezel var väldigt läskig så vi tog ut fisen.
Stig (?!) är en jätte trevlig katt, otroligt kelig och social. Inatt vaknade jag av att han låg och tuttade på min ena örsnibb. En icke så trevlig upplevelse då det kittlades rejält.
Han är rumsren o går på låda, så himla skönt. Orolig att få plocka upp både det ena o det andra, men han är så duktig så.
På måndag ska jag ringa polisen, sätta upp lite lappar på djuraffären, veterinärstationen. Höra med dem om de kan scanna katten i hopp om att finna ett chip.
Ha en fortsatt mysig helg allesammans

2 kommentarer:

  1. Vad fin han är, Stig (?!)
    ;-)
    Han ser väldigt fin ut... Hoppas att ni (inte) hittar hans ägare :)
    Kram!
    K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...