torsdag 17 september 2009

Nya inredningsprojekt...

För ett tag sedan så insåg jag att taket i vardagsrummet dolde ett kanonfint trätak. SÅ det ska jag ta fram då jag ska vardagsrummet ska få sig ett ansiktslyft. Sen gick det ett tag o jag hittade ett trägolv under golvet i köket. Helt överlycklig och började bända tills mannen sa åt mig att ta det längre fram...gör klart på började projekt först...

För nån dag sedan ramlade hallspegeln ner, höll som tur var, eller inte för jag vill så gärna ha en ny. Vi förstår inte hur den kan ha ramlat ner. Alla krokar sitter kvar, linan bakom spegeln är hel.
Men i allafall, igår när jag stod i hallen med hundarna o väntade på mannen så vi kunde ta en proemenad slog det mig att bakom allt lager av väv o kalkputs så kanskedet är en tegelvägg!!Hur snyggt skulle inte det bli i hallen tillsammans med panelen som ska upp. Frågade mannen och han sa att det är det garanterat. Han såg mina tindrande ögon tittar på mig o säger: Näää älskling, jag är ledsen men det är garanterat INGEN tegelvägg där bakom.... Det där tror jag faktiskt inte på.. Ska göra ett fint litet kikhål o dölja det på nå vis, kanske sätta en tavla bakom det hehe..

Nä nu ska jag ta o lägga mig en stund. Blev hemskickad från jobbet igår, mådde apa och i dag mår jag ännu sämre...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...