söndag 13 september 2009

Vart tar helgen vägen??

Vaknade upp och insåg att det är söndag idag...vart tog lördagen vägen?? Den liksom bara försvann.
Jobbade visserligen igår, sen var vi ut till Benkes syster o man, så de kunde hjälpa mig att läsa genom en lunta med papper från Försäkringskassan. Jag förstod vad som står, men fattar ändå inte. Men nu efteråt så förstår jag nog det stora hela lite bättre. Var där o fikade en stund, sen passade vi på att träffa några som vi inte hunnit träffa på ett tag.
Sen hem o lagade mat och städade huset.

Idag har vi strålande väder, så en tidig morgonpromenad med dogsen. Sen åt vi en stadig frulle. Tog det lugnt ett tag, sen ut i skogen med kompisen M, hennes son o deras hund. Så himla kul att träffa henne, går alldeles för lång tid mellan gångerna. Så vi hann med en himla massa prat och jag fick chans att prata lite tjejsnack, o har kommit fram till att hur jag mår just nu har kanske med att göra att vi kanske äntligen har lyckats :) me so confused!

Näpp nu ska jag sätta på lite kaffe, svärmor kommer o hälsar på.

Kram

1 kommentar:

  1. Det va så lite så! ;)
    Och du förresten...lyckats? Är det som jag tror kanske?? ;) Kram

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...