söndag 13 september 2009

Update

Tänk hur mycket ett ord kan förstoras upp, bli en hel såpa. Vart började det hela, vem sa första orden. Vad hände efter det?

Har iallafall pratat med min vän idag och vi har rett ut det alltsammans. Känns jätte skönt. Tycker inte om att gå runt o små sura. Egentligen borde jag ha ringt på en gång när jag hörde talas om ryktet, men till min ursäkt var att jag var så arg att jag var rädd att jag skulle säga saker som jag sedan skulle ångra bara för att jag var arg. Gick iaf bättre att prata när man inte var arg.
Men iallafall, nu är det utrett mellan oss o det är kanon skönt.

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra att ni rett ut allting! Måste kännas skönt!! :)
    Och du..Jag håller alla tummar å tåår!!!! ;) Hoppas,hoppas!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag har kollat det och då visar det flicka! :)Så det visar väl sig snart hoppas jag haha. Men den verkar trivs enormt bra i magen ;).
    Tack för tipset iaf! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Men gud är det saant?? GRATTIIIIIS!!!!! Vad glad jag blir för er skull!! Bombardera mig med frågor du!!!! =D Kramar!!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...