onsdag 3 november 2010

Dagens...

Skulle kunna skriva en hel bok om detta, men för att inte tråka ut er så blir de bara de 5 värsta..

1) Folk som parkerar på familjeparkeringen - fast de inte har barn. Bara för att komma närmare
ingången. F*N skaffa er lite kondis å låt parkeringen vara till de som har barn!

2) Folk som stannar precis innan för dörrarna på affären för att kolla på inköpslistan eller prata
med någon bekant. GÅ in i butiken ordentligt och stig åt sidan för i agerar dörrstopp i onödan!

3) Blöjföretagens samarbete med tvättmedelsföretagen. Det blir mycket tvätt iallafall med
småbarn. Så gör blöjor som håller tätt eller får ni alldeles för bra betalt av
tvättmedelsföretagen.

4) Chokladtillverkarna som gjort mig choklad beroende - sluta upp med att tillverka GOD
choklad! Inte bra för min figur!

5) Klädkedjorna som sänker ens självföretroende genom sin knäppa storleksmärkning. Hur f*n
kan strl 38 helt plötsligt vara superliten och en strl 42 sitta bra?? Borde man inte göra
tvärtom??

6) Falkenberg också, det var ju bara 5 st

För att lätta upp stämningen så slänger jag in dagens 5 bästa:

1) Tack å lov för att chokladtillverkarna gör god choklad så man får lite tröst när kläderna inte
längre passar.

2) Alla underbara vänner som lyssnar på en och finns kvar och accepterar en för den man är,
trots att man är som man är.

3) Tack till er som tar familjeparkeringarna så jag får gå lite längre, så jag kommer ner till min
innan mammakilo-vikten.

4) Blöj- och tvättmedelsföretagens samarbete har gett mig bonuscheckar som är större än
innan Liam fanns, så nu kan jag köpa mer cho... tvättmedel och blöjor menar jag *host*

5) Tack vare klädföretagens storleksmärkningar sparar jag in pengar på att inte handla kläder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...