onsdag 10 november 2010

Onsdag

Igår sålde vi huset, nåja papperna är inte påskrivna ännu, men i eftermiddag.
Priset är la inte vad vi ville uppnå, men eftersom vi redan lagt handpenning på ett annat hus så lyckades vi enas om ett pris. Är ju kanske inte den mest optimala årstiden att sälja hus. Kanske hade vi fått mer för huset om vi sålde till våren istället. Men det vet man ju inte.

Liam har börjat krypa, fort går det. Gärna fram till hundarna och ner i deras bädd. Detta gillar verkligen hundarna. Hoppas bara han inte hittar deras klockspel för det lär inte uppskattas.

Igår visade sig dagen bli en underbar dag, så där lagom fnissig kände man sig. *Fniss*.
Just i detta nu försöker jag återigen bli blond, men lyckas ta mig f*n inte. Är inne på andra avfärgningen och jag är fortfarande lika ORANGE som innan. Det står att man ska vänta 3 veckor mellan avfärgningarna. I H**vete heller att jag tänker gå runt med orange hår i 3 veckor. Lite eldig känner man sig ju, iallafall hårbotten.... Nä ner å köpa en ny tub....


1 kommentar:

  1. Grattis till sålt hus! När kan ni få flytta?? Kul att Liam börjat härja runt där hemma :)
    Orange hår låter hot. not.
    Lycka till!
    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...