tisdag 2 november 2010

Positiva Berta det är jag det. Igår vaknade jag verkligen på fel sida, åt sursoppa till frukost. Giftsvamp till lunch. Middag kunde jag inte äta för jag var redan så sur. Verkligen en riktig surf**ta. Usch det var inte lätt att vara runt omkring mig igår, än mindre lätt att vara jag. Idag känns det liite bättre, men bara lite. Är inte fullt lika giftig idag, bara litegrann.
Nån lekar verkligen fan med mig just nu, allt, precis allt som bara kan gå åt helvete går åt helvete...
Många gånger vill jag bara kasta in handduken och stanna kvar i sängen, allt går bara emot en.
Imorgon är en annan dag, nya tag och nya fighter med livet.

Att vakna varje morgon och mötas av gullungens leende gör att man vaknar upp gladare, trots att man vaknar på fel sida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...