fredag 26 november 2010

Tatueringar

I februari hoppas jag på att kunna göra en ny tatuering. Har spånat länge på en ny. Velat mellan att göra cover-ups på två av mina tidigare. Men kommit fram till att göra det vid ett senare tillfälle. Eftersom Liams förlossning var allt annat än lätt och att hans första levnadsvecka var en tuff vecka så kommer tatueringen förknippas med den. Låter konstigt, jag vet. Men under förlossningen hade mamma med sig en talisman som var välsignad av en munk, ni som känner mig vet att buddismen ligger mig varmt åt hjärtat. Sen så fick denna talisman följa med Liam när han togs ifrån oss efter förlossningen då han hade svårt med andningen. När fler besvär dök upp så fick han ytterligare en talisman. Men då allt blev värre under veckan, fick även jag en talisman. K, hennes mamma & P hjälpte oss via distanshealing och allt detta har bidragit till min idé om nästa tatuering. Ska försöka kombinera healingen med talismanen och på så sätt har vi alltid beskydd med oss. Nu gäller det bara att kunna kombinera detta på ett bra sätt.

1 kommentar:

  1. Wow, låter intressant!
    Nu blir jag sugen!!
    Kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...