lördag 13 november 2010

Löptikar, ett ständigt återkommande problem

Idag förbannade jag vårt val av att ha TVÅ hannar. Svor som en borstbindare. De lyssnade över huvudtaget inget, en evig drag kamp under hela promenaden. Det skulle nosas, pissas och en och annan present från en häst slank ner innan jag hann sättas stopp för det. Jag förbannade valet, förbannade dessa horny dogs, förbannade denna löptik som sätter giller i huvudet på dem. Jag förbannade snön o isen ännu mer och ångrade att jag inte tagit broddarna. Men för en gång skull gladdes jag av mina mammakilon. Utan dem hade jag haft mindre att säga till om. Kanske ska jag vänta med bantningen tills det blir barmark igen...skojja bara, ber svärfar skjuta in dubb i vinterkängorna istället.

Jäkla löptikar!!!
Hahaha

1 kommentar:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...