måndag 17 augusti 2009

Allmänt babbel...

Måndag igen och jag är ledig, nåja, ledig är inte rätt ord. Har ett tvätt-maraton här hemma. Har kommit efter med tvätten...inte så ovanligt. Är inne på 5:e maskinen och börjar få ont om plats att hänga tvätten på. Funderar om man ska chansa o hänga ut den, men då börjar det garanterat att regna. Skulle inte förvåna mig, eller så är tvätten full med äckliga, vedervärda, snuskiga tvestjärtar. Efter sommarens (?) regn så har de j*vlarna kommit, och de är varken små eller få.
Har äntligen målat klart min modesty tavla, ska ta kort på den bara den har torkat och lägga in den på Living at Lexxi. Håller även på med att bygga en ny hemsida åt hundarna. Var inte nöjd med den jag redan hade påbörjat. Så jag började på en ny. Satt större delen under gårdagen och pysslade med den.
Just ja, jag har äntligen dragit ur tummen och skaffat mig en ny mobil. Hoppas denna håller längre än den andre. På ett sätt har det varit skönt att inte kunna bli nådd jämt och ständigt, men ändå jobbigt när man befunnit sig i situationer då man verkligen varit i behov av en telefon.
Det tråkiga är att jag inte hade sparat mina nummer på sim-kortet utan på telefonen. Så saknar visserligen vissa nummer.
Sen har jag fått förlängt jobb. Skulle ha slutat nu den 31 aug, men de är så nöjda med mig och jag får mycke beröm från kunder så de har förlängt min tjänst 1 år. Glad är jag för det, då jobb inte växer på träd. Har planer på att plugga på distans, så jag iaf har början till en utbildning när/om jag inte har något jobb efter 1 år. Men jag vet inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor... Jag har många planer, men frågan är om det funkar i denna lilla del av Sverige?!
Lite bilder på hundarna o flirtpole. Oredigerade dock, svårt att ta bilder när hundarna hela tiden är i rörelse under flirtpole.
Boss

Bossen


Diezel

Diezel


Diezel

Nä, nu ska jag ner o hämta nästa maskin med rentvätt, och sen fika lite med killarna.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Coola actionbilder...trodde först det var en död hare ni hängt i repet:)

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...