tisdag 4 augusti 2009

Utmaning

Snodde denna från Brollans blogg.

1. Fuska inte - Sätt din musik på blanda
2. Tryck på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar på frågan

1. Hur mår du idag?
You Can´t kill rock N roll ~Haha stämmer ju faktiskt

2. Hur kommer dagen (idag) Vara/Varit?
No one sleeps when I´m awake ~Hahaha klockren!

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade idag?
Ibland är molnen mörka ~ Nog var det inga ljusa moln i morse

4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar ikväll?
Use somebody ~ Hmm inte min stil att utnyttja folk

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?
Gives You Hell ~ Men snälla-så hemska e ja la inte

6 Hur går kärleken?
Beautiful Together ~ såå romantiskt

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?
Sense the Fire ~ Självklart

8. Hur mår dina vänner ?
Darkest Age ~ Så gamla är ni la inte

9. Hur tycker dina vänner om dig?
Delight and Angers ~ Hmm what!! Ja e la inte ilsken? Okay då bara ibland...

10. Hur ser folk dig som?
My world of sin ~ okeeyy?! Hihi

11. Spanar folk in dig?
Holy Life ~ Jasså hihi!

12. Är du bra i sängen?
You spin me round ~ Självklart!! *ler*

13. Har någon sexfantasier om dig?
Bomba ~ Hmmm!?!

14. Kommer du alltid bo kvar i sverige?
Spaceman ~ Är nog sant det P säger; jag kommer att följa få med eller vad tror du K?

15. Hur kommer du att dö?
Handlake village ~ Hoppas det blir fridfullt iaf

16. Vad skulle du hetat om du var född i framtiden?
Addicted ~ What the f**k?!! Bättre fantasi hoppas jag att folk har då, eller att föräldrarna är vettigare

17. Vilken är din oturslåt?
Kamhund ~ Jasså?!

18. Vilken är din turlåt?
Heavy Cross ~ Okidoki

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?
Beg fot it ~ Är man snygg så är man haha

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?
Blood stains blondes ~ ???

21. Hur är det med ditt liv?
Let me be yourself ~ jo så kan man ju se det

22. Hur kunde ditt liv varit om du valt andra vägar?
911 ~ Ska vara glad att väven spinner sin ädla väv på rätt sätt.

23. Vad ska ditt första barn heta?
Poison Prince ~ Men stackars unge, kanske ska sterilisera mig om jag inte kan bättre :p

24. Hur kommer ditt liv bli?
För söt för att vara gangster ~ Haha då får jag fundera på något annat hahaha xp

25. Vilken låt beskriver bäst dina föräldrar?
It´s all your fault ~ Jaja de får la tror det

26. Hur kommer sommaren bli?
Darkness ~ Ja solen lyser ju med sin frånvaro

27. Finns det nån som är hemligt kär i dig?
Here without you ~ Naa stackaren

28. Kysser du bra?
In like a lion ~ Hur tolkar man det

29. Mår din kropp bra?
Better together ~ Ja en gång i tiden var jag schitzofren, men nu mår vi bra

30. Får du tillräckligt med sex?
Come as you are ~ Hahahaha

Utmanar er alla som känner sig manade

4 kommentarer:

  1. hihi okej men då får vi hoppas att det inte är magkatarr då ;).
    Jo det är bra här...lite trött bara!
    Hur är det själv förutom det andra då?
    Tack vad du är snäll! Jag trivs bra i det blonda..jag är ju blond från början :).
    Vi trivs kanon med tapeterna :) fast det blev bara en vägg annars hade jag blivit snurrig av alla nallar haha.
    Ha det bäst! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej
    Har försökt att skicka mail till din ett par gånger nu, men ja får bara tillbax de å dom säger att mail adressen ej finns, hör av dig till mig.
    Puss mita

    SvaraRadera
  3. Hahahaha alla svar var ju passande (nästan) ;))
    Spaceman... Ja:a du, bara du kommer hem igen!! :))

    Kraaaam
    K

    SvaraRadera
  4. Heej Mita!!
    Försökte ringa dig idag, men fick inge svar, iom att jag är mobil lös så har jag inte ditt mobilnr. Försökt maila dig, hoppas det blev rätt mail denna gång.

    Puss puss

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...