fredag 28 augusti 2009

Mitt nya jag...

....här kommer före och efter bilder på klippning o hårfärg. Dock är före bilden några månader gammal, men färgen o kulören är densamma iaf.

Super blond m lite utväxt.
Å här är den nya färgen med den nya hårefärgen, som blev ljusare när den torkat. Var lite orolig tidigare innan håret torkat. Men det är fortfarande mörkare än vad jag är van vid. Så jag skriker fortfarande till varje gång jag ser mig i spegeln. Tar väl ett tag att vänja sig. Bilden är inte riktigt rättvis, det är inte lika ljust som på bilden. Men nära är det iaf.

Sitter här i soffan med mina ena älskling, Bossen, och tittar på tv och bloggar samtidigt. Hade tänkt att ta ett ryck o städa. Men efter maten, som bestod av vårrullar, så tappade jag energin. Kanske för att det har varit fullt upp på jobbet idag, så man är alldeles trött på kvällarna.
Men imorgon efter jobbet så ska jag ta ett ryck, efter promenad med Bossen.
Ska lägga in lite bilder på Living by Lexxi.
Kika in vet ja...lite senare hihi
Kram

1 kommentar:

  1. Heej!! :) Åhh vad fin du är i håret...skit snyggt!!!
    Ja det ska bli spännande å se när bebben tittar ut...men jag är nästan säker på att det blir tidigare än beräknat iaf ;). Börjar känna av lite förvärkar å sånt tror jag..men sen kan man kanske ha det nån vecka med men jag hoppas det är på G snart!! Men vad trist då...hur länge har ni försökt? Kramar!!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...