torsdag 4 februari 2010

Dags för rutiner tror jag

Vaknade strax efter kl 05 imorse. Låg o drog mig till kl 06.00. Funderar på att göra detta till en vana. Jösses så mycket man får gjort.
Innan klockan hann slå 12, så hann jag med 2 maskiner tvätt, äta frukost med familjen, köra barnen till skolan, in till MVC med prov som ska på odling, skotta gången, handla, baka bullar, en 40 minuters promenad med dogsen. Sen var det dags att hämta ungarna kl 13 i skolan.
Så nu har jag efter att ha låtit barnen smaka o ge sitt betyg på bullarna satt mig ner i soffan och väntar på att tvättmaskinen ska vara klar med 3:e tvätten. Sen ska jag börja med maten så den är klar te 16. För kl 17 har Simon innebandy träning i Orsa och kl 18 har Linus hockeyträning. Så det blir lite stressigt.

Mamma ringde från Thailand, ca 30 grader varmt och då höll solen på att gå ner. Vill också ha värme!!


Solen letar sig fram bakom molnen
Bossen & Diezel




2 kommentarer:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...