söndag 7 februari 2010

Foton

Linus med Diezel & Simon med Bossen

Linus med Bossen & Simon med Diezel

Diezel

Benke med Bossen & Diezel

Ultraljudet 15 dec-09 vecka 20, om jag inte minns fel

Imorgon är en ny vecka och få se om jag orkar fortsätta i samma takt som förra veckan. I fredags orkade jag inte hålla samma tempo som torsdagen o onsdagen utan det blev bara lite tvätt och städning av vardagsrum, matsal, sovrum och hall. Imorgon blir det att städa toaletterna.
Helgen har varit späckad med skogspromenader med hundar, Linus har haft en kompis här varje dag under helgen, goda vänner på besök, hälsat på svägerskan och ätit årets först semla. Mmm smasken, älskar semlor.
Hade tänkt fortsätta nere i källaren o slipa de väggar som vi putsade upp i onsdags, men bestämde mig för att ta det lugnt. Drabbades av paltkoma light efter maten och som vanligt åt man för mycket :). Men jag tar det imorgon efter att kört kidsen till skolan och innan Linda kommer hit o tjötar lite skit med mig. Ser fram emot det då det var ett tag sedan vi sågs då hon nu förtiden bor i örebro. Kanske man kan lura ut henne på en promenad. Så jag får trevligt sällskap. Så tråkigt att gå själv.
Nä nu ska jag lägga magen i vädret o micronappa en stund
Btw, så har jag mer eller mindre lovat mormor att om vi får en son så ska ett av mellannamnen vara Bror efter min morfar.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...