lördag 13 februari 2010

Drömmar

Har under en period drömt mysko drömmar om förlossning, bebis och annat. Har det inte varit tvillingar på 6.8 kg vardera så har det handlat om att bebisen i magen under toabesöken snott toapappret och tagit det med sig in. Totalt vrickat!!
I natt drömde jag att förlossningen satte igång för tidigt, allt gick så fort att jag födde hemma på toaletten. Benke förlöste mig med svimmade direkt efteråt. Där satt jag med en dotter i handen, men sambon avsvimmad på golvet, pojkarna som försökte klippa navelsträngen med en nagelsax. Ingen värk, allt gick som på en dans på rosor. Hoppas det blir en lika smärtfri förlossning i verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...