onsdag 24 februari 2010

Mvc besök

Imorgon går jag in i v.30. Jösses vad tiden går fort.
Var hos BM idag.

Vecka 30:
Blodtryck: 120/65 (90/60 vid inskrivningen)
Hjärtljud: 132 (153 vid tidigare mätningar)
SF-mått: 29 (25 i v 27)
Vikt: + 15kg sen inskrivning.

Eftersom jag är en sk "lågtryckare" så kommer de att kolla extra på mitt blodtryck då det är första gången som jag ligger på ett normalt blodtryck.
Idag mår jag inge vidare. Känner mig yrslig, svag och har huvudvärk. Ska vila en stund nu få se om det blir bättre.

Kan bero på att jag inte har sovit så bra i natt. Händer så mycket runt omkring mig, saker som jag inte vet hur jag ska hantera. Orolig för de inblandade, vet inte vad som händer. Vet att jag inte ska lägga detta på mina axlar och fundera så mycket uti det. Men det är svårt när det gäller en som står en nära...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...