måndag 3 januari 2011

2010-året som flög förbi

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde barn
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Dra den där om rödluvan också
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja vi var en hel drös som ynglade av oss
4. Dog någon som stod dig nära?
Tyvärr så var det ett sorgens år med 3 jobbiga dödsfall
5. Vilka länder besökte du?
Var la till Stockholm någon vända :p
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En anställning tack!
7. Vad från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Att jag blev mamma, fick kontakt med gamla vänner
8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades genomföra en förlossning trots att jag i stort sett ångrade mig där på
natten klockan 3 och ville åka hem
9. Största misstaget?
Misstag? Jag? Skojar du?? Näe....inga alls *host*
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk? Inte mer än vanligt. Skadat mig? Precis lika mycket som vanligt, kanske lite mer än
vanligt...
11. Bästa köpet?
Huset
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mest pengar på en gång...husköpet. Spritt över hela året - tråkiga räkningar och underbar
god mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min prins som kom till oss i maj
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Nattervan, We no speak no americano...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tack vare graviditetshormoner, amningshormoner, mamma-hormoner, pms-häxe-
hormoner har det varit en jämn balans detta år.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer av graviditeten, fotat mer, njutit mer av allt fikabröd
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Fikat mindre
18. Hur tillbringar du julen?
I nya huset med familjen
19. Blev du kär i år?
Gissa 2 ggr...
20. Favoritprogram på TV?
På delad första plats Desperate Housewife och Vampire diaries
21. Bästa boken du läste i år?
Anna Janssons böcker - avverkade en hel del av dem i år.
22. Största musikaliska upptäckten?
Att Liam är den ende som uppskattar min sång.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hmm önskade mig inget speciellt men jag fick många fina saker
25. Något du önskade dig men inte fick?
Eftersom jag inte önskade mig något så blev jag inte besviken..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var lika tjock som en julegris o firade med de närmaste
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett fett bankkonto... Nä skämt å sido, året har varit underbart.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
25 kg övervikt = STORA sköna mjukisbyxor
29. Vad fick dig att må bra?
Liam!!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kändis?
31. Vem saknade du?
De vänner som bor alldeles för långt bort
32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffat en del nya människor men kan inte säga att någon är bättre än den andra
Alla lika underbara på sitt sätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...