söndag 9 januari 2011

Böld i röva

Jag vet inte hur jag ska säga det här men jag har på senare tid fått problem med att gå på toa. Känns som jag har bölder i röven, som ett radband (läs vindruveklase) runt analöppningen.
Kan det vara hemorrojder?
Jaja nog talat om mig, för allt handlar inte om mig. Vi har på senare tid börjat fundera över om namnet på sonen var rätt. Mycket lutar åt att vi kommer byta namn på lillgrabben till Sharmaarke det är somaliska och det betyder "han som förskonas från det onda" för vi i familjen älskar diskborstelandet Somalia.
Vill ni veta något sjukt? Vet inte om det är hormonerna som spökar eller vad det är men jag har börjat tycka att Morgan ifrån serien Ullared är en hunk, en riktig karlakarl rent utsagt.
MUMMA!


2 kommentarer:

  1. hahaha!!
    Jag förstår inte mycket av vad du menade med ditt senaste inlagg, men roligt var det:) HAr du fatt tillrackligt med sömn det senaste gumman?

    SvaraRadera
  2. Hahaha din bror är bra rolig han!!! Kram på er!

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...