torsdag 13 januari 2011

Skönsång

Nu är inte jag känd för att ha fin sångröst, då Linus & Simon protesterat när jag gjort mina försök att sjunga när de varit mindre. Även vuxna har kommit med sina kommentarer och även en musiklärare i högstadiet sa la sitt på ett mindre fint och pedagogiskt vis.
Pga av det så har jag bara nynnat för Liam när han ska sova,
för att skydda honom mot framtida men.
Men så härom kvällen bestämde jag mig för att sjunga en liten godnatt sång.
SÅ jag börjar sjunga för Liam,
hans ögon växer och blir klotrunda
och sen...
vet ni vad han gör?!!
Han börjar SKRATTA!!
Han tokskrattar,
för varje ord jag sjunger så skrattar han.
HUR ska man TOLKA det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...