lördag 16 maj 2009

Ilsken

En ilska kokar inom mig
vet inte vart jag ska göra av den
Orkar inte med den känslan
vill inte prata om det
Sakta driver den mig iväg
iväg från allt de jag älskar

Omogna händelser
får mig att se rött
hur f*n ska detta sluta
Ni, som borde föregåe med gott exempel
får de små här på jorden att vilja fly

Inte tar ni hand om situationen som ni borde göra
på ett vuxet sätt
nej ni sänker er till dagisnivå
och hittar på små lögner
det är inte som det ser ut.

Tror ni verkligen att det fungerar så
fattnar ni inte att det redan är försent
De tror inte på era sketna lögner
de vet vad som hände
Inte hjälper det när de ser hur ni ser ut

En annan får agera medlare
tröstare, vuxen
och städa upp efter er
Men det ska ni ha klart för er
detta var sista gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...