torsdag 14 maj 2009

Utmaning

Blivit utmanad av K. Antar den direkt. Dock läste jag den igår, men inte haft tid att svara förrens nu. Men här kommer den

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Det är du som bestämmer vart du ska styra

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Boss som ligger och sover brevid mig

3. Vad såg du senast på TV? Transporter 2

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 23:35, rätt svar 23:58

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Tv:n, hundarnas snarkningar, mina egna tankar som ekar uppe i skallen. Sambons röst lååångt bort, för koncentrad för att kunna lyssna

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Grillade vid en slogbod, som i sin tur lång vid en större å, tillsammans med kompisar och hundar

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? Min mail

8. Vad har du på dig? Svarta, slitna favvo mjukisbyxor och en turkos långärmad

9. Drömde du något inatt? Ja, nåt mysko om en död flicka, en ond man med kniv som skulle döda mig

10. När skrattade du senast? På jobbet idag, när jag fick en kommentar av en kund, som jag inte visste hur jag skulle svara på. Röd i ansiktet och ett pinsamt skratt får tala för sig själv

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? 2 st tavlor som jag har målat, ett tavla med female intuition, 2 st vägghängda ljusstakar (lampetter heter det så kanske?!) och en fluga

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? En hög med kokonger med insekter, fast det är mer äckligt än konstigt

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Rolig

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Transporter 2

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? En ny bil, en massa nya hela kläder, virke så jag kan bygga mitt drömhus, sen skulle jag ge bort pengar till släktingar och sen åka ner till fattiga länder o bidra med saker de behöver

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag har... inget att säga här som jag vill säga, för då vet ju folk om något som jag inte vill att folk ska veta...?!

17. George Bush? Nä fy farao och hans rosa kaniner, han tycker jag inte om

18. Ingen fråga? Då det är 7 torsdagar i en vecka

19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Wiggo eller Nellie

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja absolut, men när jag blir pensionär eller miljonär, men bara om de uppfinner ett varmt land utan krånglig politik/religion och utan INSEKTER!!

22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? Välkommen, du är efterlängtad, kom in och träffa dina käraste

23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? De 4:a som känner sig manade

1 kommentar:

  1. Dig kan man lita på! :)
    Kul att läsa.
    Kram på dig!
    /K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...