lördag 9 maj 2009

Utmanad

Antar ett utmaning som jag har fått av K.

1: VILKEN MAT ÄTER DU OFTA?
De senaste månaderna har det blivit mycket pasta. Men även thailänska rätter ligger mig varmt om hjärtat

2:NÄR DU ÄR PÅ KALAS, ÄR DU DEN SOM SITTER, ELLER HJÄLPER DU TILL ATT DUKA AV? Oftast hjälper jag till att duka av, uppfostrad att alltid hjälpa till så det faller mig naturligt

3:VART SITTER DU HELST NÄR DU BLOGGAR?
I soffan med laptopen i knät

4:KÖPER DU TRISSLOTTER OFTA?
Njaa, händer när jag känner mig lyckosam.

5:VILKEN STAD ELLER LAND HAR VARIT DIN BÄSTA SEMESTER?
Hmmm, måste säga Samos (Greklan), en helt underbar ö, men väldigt lite turister, vacker natur och där förlovade vi oss. Planer på att även gifta oss där om det blir av.

6:TV KANAL DU TITTAR MEST PÅ?
När jag väl ser på tv:n så är det 5:an & 3:an som jag tittar på, o ibland 4:an

Utmanar alla som läser

1 kommentar:

  1. Roligt att du antog utmaningen :)
    Ha en bra dag.
    kram K

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...