lördag 9 maj 2009

Lunacy


Det jag saknar just nu är att sova. Önskar att jag hade ne gyllene harpun, som jag kunde skjuta ner den förbaskade, fina, vackra månen så jag fick sova. Men problemet är att jag inte vet vart jag ska förvara månen någonstans. Om jag inte hade en förkrympningsmaskin vill säga, för då kunde jag förvara den i en liten ask.

Vad är det för krafter som styr oss?! Månens kraft är stor på oss människor och påverkar många av oss, genom att man sover dåligt, konstiga drömmar osv. Månen förknippas med Yang och det kvinnliga. Studier visar at det föds många barn under just fullmåne. Såg ett program om födslar härom veckan och då handlade det just om födslar under fullmåne. Barnmorskor, på en klink i USA, hade fullt upp men rekordmånga födslar under just en fullmåneperiod. De sov inget på flera dygn för de hade fullt upp med att förlösa bebisar. Hur kommer det sig att det är många barn föds just då, varför sover man dåligt.

Btw pratade med min underbara men ack så retsamma brolla idag. Började prata om släktskap. Igår hade han räknat ut att vi var 6.25 % norskar. Å så kläcker han ur sig att han ärvde allt det komiska efter norrmännen och jag ärvt dumheten! Om folk bara visste att jag spelar dum i många sammanhang, medans jag egentligen är väldigt smart. Min täckmantel med blont hår verkar funka. Gjorde ett intelligenst test när jag låg under utredning på hjärnskade enheten och de testet visade att jag låg högt över medel nivån när det gäller IQ. Men ssschh... säg inte det till brorsan eller någon annan för den delen. För visst är det konstigt, ibland så blir man dissad och nertrampad om man är smart. Medans i andra grupperingar så ser folk ner på en om man är dum eller bakom flötet. Så därför är det bra att kunna kamouflera sig. Att min hårfärg är extremt blond är bara till för och nackdelar. Antingen får jag höra att jag är blond för mitt bästa eller för smart för att vara blond. Men de gånger jag har färgat håret i tex brunt får jag höra att jag är under-cover. Att det inte går att dölja dumheten genom att färga håret... bla bla. Men jag skrattar bara gott åt det hela...om de bara visste hihi.

Mitt svar på allt är: Galenskap är min metod att få lite lugn och ro. Funkar alltid hahaha

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...