tisdag 21 april 2009

Do all the boring stuff first...

...after that can you have fun!!

Men det är ju det, det är ju sååå tråkigt att göra tråkiga men ack så viktiga saker. Sådana här gånger önskar jag att jag vore ett barn, utan plikt att göra "vuxna-jätte-tråkiga-jag-tror-jag somnar-saker". Men nu är ju inte så fallet och här sitter jag o bloggar istället för att skriva klart överklagan på FK´s beslut om min aktivitetsersättning. Men jag har tappat bort mig och det känns som om jag bara upprepar alla ord och meningar fast med andra ord, finare ord för varje mening som jag använder. Men usch är så trött på att hela tiden skriva överklagan hit, överklagan dit. Egentligen borde jag vara kung (?), drottning vore nog ett mer passande ord, på detta efter alla turer. Men det verkar jag ju inte vara, allt känns så rörig och krångligt. Men what the f*ck, tids nog blir det nog kalas..hoppas jag. Jag gör ju iallafall mitt bästa och då kan ingen komma och klaga sen över att jag inte har försökt....

Nä, skriva överklagan var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...