torsdag 9 april 2009

Glad Påsk

Några timmar försenad, sitter jag här. Jag kom inte med till Blåkulla.
Fick inte av mig den mänskliga förklädnanden, dragkedjan hade fastnat. Men nu så, nu sitter jag här i mitt rätta element. Skulle ha lyft för flera timmar sedan, de andra häxorna flög utan mig. Men kvasten ville inte starta, fick meka lite och passade på att modifiera den litegrann. Passade även på att installera GPS:en så jag lättare skulle hitta dit.

Lärde mig dock en viktig läxa, knappade in vägrutten till min desitination och följde dess instruktioner till punkt o pricka - men det skulle jag inte ha gjort. Jag hamnade mitt i en vägg....


Men nästa år kommer jag iaf. Ni får ha kul utan mig


2 kommentarer:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...