fredag 24 april 2009

En underbar födelsedag...

Hade en kanonbra dag igår. Strålande väder och det gjorde en på strålande humör. Jobbade över en halvtimme. Älsklingen som hade åkt hem på lunchen för att gratta mig insåg att jag inte var hemma så han kom förbi på jobbet och undrade om jag ville ha skjuts hem. Väl hemma började jag städa, en halvtimme senare överraskar mig. Fikar lite innan hon hjälper mig att städa klart.

Senare på kvällen kommer även mamma så vi äter god mat och pratar innan mormor åker hem och mamma till fäboden.

Här är några av sakerna jag fick idag. Fick även pengar av mormor så jag kan köpa lite nya kläder, så imorgon ska vi ner på Mora och kika ifall det är nåt som faller mig i smaken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...