fredag 24 april 2009

En lista

Snodde denna idéen från Brollan. Jag kan ju inte vara sämre haha! Få se hur många flashbacks jag kommer ihåg.

-Jag har snubblat på mina egna fötter, då jag var ute och sprang med Diezel
-Jag har slängt en pizza i ansiktet på min bror
-Jag har svängt höger i en vänster kurva (ville ha ut mer av naturen)
-Jag har missat utdelningen av hjärnorna
-Jag har blivit jagad av en björn
-Jag har pga styrstångsfylla cyklat omkull
-Jag har åkt polisbil
-Jag har blivit portad från en festival
-Jag har tappat baddräkten i Maserhallen
-Jag har råkat slänga en 1 kg björkna i ansiktet på brorsan
-Jag har trätt köttbullar på bilantenner under en festival
-Jag har fått fortkörningsböter
-Jag har cyklat omkull även i nyktert tillstånd
-Jag har blivit biten av en and
-Jag har skjutit med pistol
-Jag har fått fortkörningsböter
-Jag har räddat en pojke ifrån missriktade fyrverkerier
-Jag har kysst en tjej
-Jag har alltid fastnat i säkerhetskontroller på flygplatser
-Jag har tillsammans med 2 andra lurat i en turk snus och att man ska svälja prillan sedan
-Jag har trampat i ett hål, som sedan visade sig vara en toalett i Turkiet
-Jag har betalat mat i enbart 1 kronor
-Jag har dansat naken i hällregn
-Jag har varit vaken 48 timmar på raken
-Jag har skällt ut min chef
-Jag har rakat av mig håret då någon sa att jag passade i långt hår
-Jag har fått telefonnummer från en kille, som jag sedan gav till en annan kille och bad honom ringa
-Jag har tagit en springnota
-Jag har hindrat en tjej från att hoppa från en bro
-Jag har stoppat ner min mobil i akvariet då jag inte orkade höra på samtalet
-Jag har alltid trott på andar
-Jag har, då brorsan somnade under en biltur i grekland, skrikit åt honom: Titta en elefant! Vilket resulterade i att han slog huvudet i bilrutan.
-Jag har slut på minnen

1 kommentar:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...