måndag 30 mars 2009

För första gången...

...i mitt snart 27 årig liv har jag drabbats av MAGSJUKAN. Fy f*n säger jag bara, trodde inte att man kunde känna sig så orkeslös. Sen att man har, vad man kan kalla fobi för allt som kommer ut ur munnen gör ju inte saken bättre.
Har försökt ätit lite idag, blev en sen frukost, men jag fick behålla den iaf, sen blev det en middag med lite mat. Jätte hungrig men vågar inte äta så mycket ifall det blir sämre.

Dock har jag lite dåligt samvete över att hundarna inte har kommit ut på nån längre promenad. Var ut med dem var och en vid 17 tiden. Gick kanske bara 10-15 minuter var med dem. Längre orkade jag inte.
Skulle behövt tvätta, städa, måla klart i källaren men jag pallar inte. Får ta tag i allt imorgon om jag mår bättre.

Nä nu ska jag dega fast mer i soffan.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...