onsdag 4 mars 2009

I-landsproblem

Nåja, nu fungera internet något sånär, men rätt som det är så ballar den ur och irriterar mig som F*N. Precis när man håller på nåt kul på nätet och sen är det nattsvart. Tom datorn lever sitt eget liv, bara stängs av när den känner för det.... Nä fy f*n för elekronik!!!
Men telefonen är fortfarande död, eller rättare sagt brusig.

Gav upp allt och följde men kompisen J hem till henne och hjälpte henne att måla om hennes kök. Åhh vilken snygg lägenhet! Blev verkligen inspirerad av den. Hittade en framtida tapet för vårat vardagsrum, om sambon godkänner den vill säga :D

Skaffade mig en till blogg igår, en inredningsblogg, som kommer att handla om vårat hus, våra renoveringar och allt som har med inredning att göra. Här hittar ni den LIVING BY LEXXI

Under tiden jag skrivit här har nätet krånglar flera gånger, hoppas det sparas innan allt blir godnatt...

Nä ger upp detta med internet och telefoni elekroni överhuvudtaget. Kanske ska sälja huset, renovera upp en av stugorna i fäboden för pengarna och flytta dit och leva a la stenåldersliv. Funderar skarpt på det faktiskt.
Åtminstonde ska jag försöka få tag i våra leverantörer av bredband och telefoni och hota med att om de inte åtgärdar problemet promto så säger jag upp allt på en gång...
Men först måste jag ju få nåt av dem att fungera normalt. Fast då är ju problemet löst...hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...