söndag 1 mars 2009

Kreativitet

Idag har jag bara tagit det lugnt rent fysiskt, har så fruktansvärt ont i höften, vet inte hur jag ska bära mig åt, gör ont när jag sitter, ont när jag står, ont när jag ligger. Egentligen skulle jag ha städat, men pallar det inte. Så idag har jag lekt med photoshop, manipulerat lite foton, målat klart 2 stycken tavlor som ska in på hemsidan. Dock inte helt klar med dem, märkte det när jag fotat dem.


Upside-down kort på Boss

Foto på Diez som jag har "fört ihop" (vet inte det rätta ordet) med en textur Inretuscherad textur av Mattias Karlsson från Moderskeppet.se/textur

Walle, gjort fotot svartvitt och färglagt delar av det


Lipstick kisses. Dock gör sig inte färgerna sig rättvisa. Färgen har inte torkat ännu, därav glansen

Här är färgerna bättre men bilden suddig

Fann en teckning på nätet, som jag kände att jag ville göra en tavla av. Lägger in en länk till orginalbilden när jag hittat vart jag hittat den. Fy på mig som inte kommer ihåg från vart. Tavlan har struktur runt omkring ansiktet, men det syns inte så jätte bra på bilden


1 kommentar:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...