måndag 23 mars 2009

Måndag

Idag har varit en oerhört tråkig dag. Visst det är ju upp till en själv om man har kul eller inte. Så jag har suttit vid datorn och lekt med photoshop, kört en diskmaskin....BOORING!!

Var ut med dogsen i skogen en sväng, körde lite sök och hade dragkamp i snön. Men trots att man var rejält påklädd frös jag som den lilla fryslort jag är. Hundarna är inte heller så förtjusta i kyla, de har med mycket lockelse gått med på att gå ut idag.

Underkvällen fick vi besök av en kompis och hans kusin. Satt o snacka lite skit över en kopp kaffe.

Pratade med pappa en kort stund idag, han har fått kommit hem efter en veckas vistelse på lasarett efter att ha opererat bort en tumör som satt runt njuren. Tillsammans med njuren var tumören som en mindre fotboll. Under undersökningarna innan operationen var tumören som en apelsin, men vuxit kraftig på 2-3 veckor. Kanske ska man ta och försäkra sig mot cancer, då två av mina fastrar dött av cancer. Är cancer ärftligt?

1 kommentar:

  1. Vilka läppar du har! och de var oredigerade!!! *avis*

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...