tisdag 3 mars 2009

Foto

Håller på att lära mig Photoshop, tycker det är så kul att leka med bildprogram. Är inte så duktig, men övning ger ju färdighet. Har en stor förkärlek till soluppgång och solnedgång, himmeln osv. Brukar fota dem när jag himmeln är så där magisk. Har fler bilder sparade på någon skiva, där himmelen är riktigt röd, måste ta och leta rätt på den och visa er den. Fotografering över huvudtaget är en av mina intressen.



Orginalbilden, tagen i sept-08 från vår altan


Här har jag lekt med duotoner, dvs färgat med 2 färger
och gjort en ram
Detta togs stunden senare och här har jag bara zoomat in och beskärt bilden plus gjort en ram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...