söndag 1 mars 2009

Underbart väder & sällskap

Fredagen bjöd på fest, hade jätte kul. Men igår märktes det att det är sällan man festar. Även fast jag inte drack så mycket, kände jag mig bakis. Kom hem runt 03.00 på natten. Blev väckt av en kompis som ringde strax innan halv 10. Pallade mig upp och letade rätt på mina snowboard byxor som han ville låna. Hoppar in i duschen och känner mig redan som en ny människa. Åt en rejäl frulle och när vi kände oss piggare åkte vi ut i skogen med några kompisar och deras hund. Var ute i nästan 2 timmar tror jag. Hundarna var helt slut efteråt. Strålande väder och det gjorde gott för kroppen vill jag lova.






T.v Boss, Diezel & Quick

Quick & Diezel har dragkamp om en pinne

Quick längst fram, Boss precis bakom och längst bort Diezel

Boss hoppar ner från en brant kulle

Vi hade en jätte trevlig promenad och hundarna hade jätte kul. Lekte, spårade lite, sök övningar, och dragkamper med pinne. Quick o Diezel skulle prompt ha samma pinne medans Boss sprang runt med sin egen pinne, i sin egna lilla värld och njöt av livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...