torsdag 22 januari 2009

Dagens bakning

Jippie!! Denna gången gick det bra utan några vidbrända kakor och tjutande brandlarm. De är kanske inte så bildsköna men de blev underbart goda - det är ju huvudsaken. Men det blev inga syltkakor. Få se om jag vågar ge mig på det imorgon. Har en känsla av att jag inte lyckas bräcka kompisen N´s supergoa syltkakor, hon är helt fenomenal på det. Var hem till henne idag och drack en kopp kaffe och snackade lite skit.


T.v "bruna kakor", brysselkex & chokladsnitt

Imorgon ska jag baka gammeldags bullar, sverige kaka, princesstårta eller ska jag döpa om det till prinstårta(?!) & en gräddtårta. Hoppas att morgondagens bakning blir lika lyckad som idag, eller ännu bättre, kominerat med bildsköna och underbart goda bakverk.

Sen blir det städning av huset, brainstorming ang presenter, vad ska vi köpa?? Sen ska vi hämta kidsen på fritids innan kl 17.00.

Ha det underbart gott

2 kommentarer:

  1. Härligt!!!!
    Nu blev jag sittandes här på jobbet för att läsa ikapp alla dina inlägg!
    Vad roligt att du bloggar. Jag saknar dig på facebook så jag hoppas du kommer tillbaka.
    Oj vad du är ambitiös med alla kakor! Heja heja!

    SvaraRadera
  2. Är det okej om jag länkar hit från min sida??

    Kram kattis

    SvaraRadera

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...