lördag 31 januari 2009

Filmkväll

Satt och såg på filmen The day when earth stood still. Den levde inte upp till mina förväntningar, så jag somnade efter ca 30 minuter, för att sen vakna och förbanna mig själv för att jag alltid somnar till filmer oavsett om de är jätte bra eller om de hör hemma på botten av döda havet.
I alla fall så han jag med en kommentar som jag nu i efterhand bara kan skratta åt.
Det är så att jorden hotas av vad det i början sägs vara en astroid. Så jag kläckte ur mig: -Jag ska ta mej f*n flytta till en värld som inte ligger i rymden så man slipper vara orolig över att någongång krocka med en annan planet, astroid eller liknande. Någon som vill följa? Hahahaha!!!

Min goa brolla ringde nu idag och kom med sköna kommentarer, som jag fortfarande inte fattar. Han insåg la att jag inte hängde med så han sa att han skulle ringa imorgon.
Han sa nåt i stil med: -Jag diggar dig syrran. Det är precis som med fullkorns bröd. Man vill jätte gärna äta fullkornsbröd men inte ha kärnorna.... öhh jag fattar inte.

Nä nu ska vi se på madagaskar 2. Har längtat efter denna film. Älskar barnfilmer!! Man blir såå glad.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...