söndag 18 januari 2009

Förkyld

Utan nån direkt förvarning slog förkylningen till, hatar verkligen att vara förkyld. Sakta börjar kvinnan i mig att försvinna och jag börjar mer och mer låta som en karl :D haha känner mig så ynklig. Jag som hade tänkt baka denna vecka, men blir jag inte bättre så får det nog bli fika köpt från butiken. Om jag inte lyckas anställa någon som kan baka haha. Vill inte stå å snora och baka samtidigt. Känns inte så hälsosamt.

Ska försöka få lite pengar över denna månad så vi kan åka från Mora ett tag. Funderar på att åka ner till brollan och våldgästa honom och hälsa på kenneln samtidigt, så vi får träna lite, både vi och hundarna.

Var ute och gick m kompisen M och alla hundarna igår. Riktigt skönt att få komma ut på en längre promenad i relativt högt tempo. Träffade på mina förra chefer i skogen och deras hund. Sen på kvällen åt vi god mat, helstekt fläskfilé fylld med mögelost, klyftpotatis m grillade grönsaker o provencalsk örtkrydda och ädelost och ost/vitlöksbaguett till det. Hade tänkt dricka vin men ingen av oss kände för det.

Nä nu ska jag ta å lägga mig i soffan och snörvla lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...