fredag 16 januari 2009

Fredag kväll

O shit, det slog mig nyss, det är fredag. Jisses vart tar tiden vägen. Allt bara springer iväg, hinner liksom inte med riktigt. Så mycket man tänkt göra, men allt verkar bara hamna på hög istället.
Dratta ju på rumpan i onsdags och värken i nacken är inte bättre. Sovit sämre än vanligt, vet inte hur jag ska ligga för hur jag än vrider och vänder, bökar runt som grisen i stian så finner jag ingen bra sovställning för nacken. Sen att jag jobbat tors & fre var ju inte nå godis för nacken. Ska jobba imorgon, men det är inte så många timmar. Ska inte klaga, är ju ledig hela nästa vecka så då kan vila upp mig. Nåja försöka iallafall. Men blir inte nacken bättre till måndag får jag ringa vårdcentralen, drar mig eftersom jag redan vet deras svar."Ta en tablett och gå och lägg dig så ska du se att det blir bättre sen". Bullshit är mitt svar på det. Ta en tablett: botar bara smärtan tillfälligt och man blir falskt smärtlindrad. Sen då när värken är borta, ja då har man mer ont för under tiden som man var falskt smärtlindrad så passade man på att göra saker som man vanligtvis inte klarar av och värken är sen 10 ggr värre. Gå å lägg dig: Har inte roa att ligga still, plus att ryggen min tar stryck av att ligga still.
Blablabla...nä sluta klaga nu. Kunde ha varit värre....

Sitter i soffan och delar en flaska asti med älsklingen. Märks att man sällan dricker, två klunkar och det pirrar redan i benen eller hur jag nu ska förklara mig. Ja jag vet jag är lättpåverkad.
Hoppas iallafall på att få sova lite bättre i natt.

Nä nu ska jag mysa lite och dricka lite asti. Med min klumpighet så finns det risk att jag spiller ut astin över datorn. Det vore ju synd, att spilla ut nåt såå gott xD

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...