måndag 19 januari 2009

En personlig lista

Har tråkigt just nu, tvättat och plockat ur tvättmaskinen. Ska snart ut med dogsen i snöovädret. Så det blir en lista, en personligt sådan. Hittade denna på nån blogg någonstans i cyberrymden, men kommer tyvärr inte ihåg vart.

Kan du visa dig ute helt osminkad? Ja det händer, beror på hur mycke värk jag har
Nämn någon skönhetsprodukt du aldrig skulle klara dig utan: Lipsyl
Skulle du kunna ha ett förhållande med någon som är fin på insidan men inte lika fin på utsidan? Självklart, en människa som är vacker på insidan blir automatiskt fin på utsidan. Allt handlar om karisma. En person som är snygg på utsidan, men är en skitstövel på insidan blir automatiskt ful i mina ögon.
Går du upp när väckarklockan ringer? Ibland är jag extremt morgontrött och snoozar alldeles förlänge, men oftast går jag upp innan klockan ringer

Du har bestämt att ha en vit helg, men så får du nys om värsta festen, hur gör du? Så sällan jag festar nu för tiden, hade säkert gott om jag inte hade nåt inplanerat eller om jag är ledig dagen efter.
Hur är du när du är packad? Munnen går ännu mer än vanligt, sjunger (trots min hemska sångröst, men är jag full så är jag grymt bra på att sjunga :D), sen bäddar jag på golvet då sängsnurren är hemsk.

Minnesluckor? Det har la hänt
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? Japp, har ibland lite hett humör men det har även hänt att jag fått gått fast jag varit nykter, men det är en annan historia
Har du någon gång hamnat i fyllecell eller liknande? Fyllecell - nej tack å lov, men fått åka med blåvita för att vi blivit portade från ett festivalområde pga av bråk.
Vad är din första tanke när du stöter på en dyngrak person på krogen? Haha jag kommer må bättre än dig i morgon!
Vad dricker du helst när du går ut? Nån god öl eller smirnoff ice.
Brukar du sitta ensam hemma och dricka? Inte ensam men med sambon så kan vi ta nån öl eller ett glas vin till maten
Hur botar man bäst en baksmälla? Hade jag vetat det hade jag nog festat mer. Dagen efter blir det iallafall massor av vatten, saltlakrits & saltgurka
Har du varit och festat på många charterresor? Har bara varit utomlands 3 ggr, första resan blev det la mycket alkohol, de andra två har jag bara suttit på nån tarverna (hur det nu stavas) och smuttat på nån go drink.
Favoritstad i sverige? Hmm svårt, men gillar ju Göteborg och hela västkusten i sig
Café eller krogen? Hade jag svarat på denna fråga för 6-7 år sen hade svaret varit krogen-men vi lever ju här och nu så jag svarar Café
Vad blir du glad av? Det som verkligen skulle göra mig glad är att vakna en morgon och inse att all min värk och mina skador är borta. I verkliga livet så är det min sambo, hans barn, alla våra djur, familjen och alla underbara vänner som gör mig glad
Vad skulle du göra om du hittade en plånbok med pengar i? Jösses, vilken svår fråga. Mitt samvete säger att jag skulle lämna in den, medans djävulen på andra axeln säger att jag skulle ta pengarna om jag var fattig och sen lämna in plånboken.
Är du kär just nu? Japp
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ett tidigare, inne på mitt andra nu
Hur många gånger har du fått ditt hjärta krossat? Ja en gång som verkligen gjorde ont.
Är sex viktigt i en relation? En balans fråga, men självklart är det det. Bra förhållande=bra sex, dåligt sex=dåligt förhållande
Har du haft någon/några kk? Nix
Är du en sån som dumpar eller blir dumpad? Både och har hänt. Som tonåring har jag blivit dumpad, men som "vuxen" har jag dumpat.
Vilken klyscha är den sämsta att säga när man bryter upp? Det är inte dig det är fel på, utan mig...
Är du singel just nu? Nix, lever "svensson liv" Villa, volvo, vovve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...