fredag 30 januari 2009

Meningslösa skämt

Vet inte vad det är med mig, antingen är jag väldigt trött och det är därför som humorn är låg eller så har jag dålig humor och en förkärlek till meningslösa/poänglösa skämt. Kan inte sluta skratta åt vissa skämt. Medans andra bara skakar på huvudet åt mig när jag vrider mig av skratt....

Två älgar satt och dinglade med benen i ett träd
Plöstligt landade en aborre i trädet brevid.
Då säger den ena älgen: Han bor nog där....

Två älgar var ute och flög.
Då säger den ena älgen:
-Men vi är ju älgar, vi kan ju inte flyga
Den andra älgen svarar:
- Det gör inget för min faster har en symaskin

Två bullar var ute och flög, sen flög den dena bullen in i ögat på en älg.
Då sa en annan älg som också var ute och flög: Det gör inget för min moster har en rosa korvkiosk

Vad är skillnad på en kamel....
Den äter varken knäckebröd

-Jag har ett gruslass....
-Otippat!

-Vad kallar man en neger som styr ett flygplan?
- Vet inte?
-Pilot din j*vla rasist

Vad är det som är brunt och blått med röda ränder?
En älg med blå kalsonger med röda ränder

Hahahaha kalla det sjuk humor men poänglösa skämt är så himla roliga för de saknar just poängen. Och även för att de är "parodier" på skämt med poäng....

1 kommentar:

Klottra gärna ner några rader så blir jag så glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...